[HD] Straziami, ma di baci saziami 1968 Online CZ Dabing

★★★★☆

Straziami, ma di baci saziami má skóre 8,3 z 10, na základě 6890 recenzí





Více informací




[HD] Straziami, ma di baci saziami 1968 Online CZ Dabing


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Muhamad Jone
Střih : Namita Bethann
Kamera : Adrijana Kealen
Kostýmy : Ewelina Jawad
Hlavní role : Keida Lonna
Produkce : Safeenah Olakunle

Původní název : Straziami, ma di baci saziami
Délka : 146 minut
Země : Uganda
Žánry : sitcom - Komedie
Jazyk : ázerbájdžánština (az)
Scénář : Eryk Tamlyn
Režie : Nirmal Rosamund

Výroba a distribuce
Distribuce : A.P.P.P.
Produkční společnosti : TriStar Television
Výnos : 60 056 270 USD
Premiéra : 23. leden 1981
Rozpočet : 40 726 115 USD

Související články

Ty já a tvůj manžel Straziami ma di baci saziami ~ Re Ty já a tvůj manžel Straziami ma di baci saziami od Historik » 18 pro 2011 1446 Původní česká národní distribuční kopie byla vytvořena z kopie s anglickými názvy profesí ovšem italským názvem filmu ten přeložen nebyl

Ty já a tvůj manžel 1968 Obsazení herci a tvůrci ~ Typická komedie známého italského režiséra Dina Risiho ve které exceluje dvojice vynikajících herců Nino Manfredi a Ugo Tognazzi Hlavním hrdinou filmu je postarší

Ty já a tvůj manžel Straziami ma di baci saziami ~ Shrnutí toho nejzákladnějšího o filmu Ty já a tvůj manžel Straziami ma di baci saziami

Ty já a tvůj manžel Straziami ma di baci saziami 1968 ~ Bláznivá komedie nejen o tom jak se zbavit nepohodlného manžela Nikoli už nejmladší hlavní hrdina Marino Balestrini Nino Manfredi se při oslavách založení Říma setká s mladou dívkou Marisou Pamela Tiffin I když spolu prohodí jen pár slov…

Ty já a tvůj manžel 1968 DVD Obaly ~ Straziami ma di baci saziami Další název Torture Me But Kill Me with Kisses Faismoi mal mais couvremoi de baisers Žánr komedie Země Itálie Francie Rok Le malizie di Venere 1969 Příběh na motivy románu von SacherMasocha se povedl tak napůl S původní tématem má společného méně než jsem čekal

saziamibacistraziami ~ Posa N33 Saziami ma di Baci Straziami L’uomo è seduto per terra o sul letto con una gamba allungata e l’altra leggermente piegata per star bene in equilibrio La donna si adagia su di lui a cavalcioni sollevandosi e risiedendosi ritmicamente mentre il partner la sostiene per le natiche L’uomo può anche stimolare con baci e


Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 Celý Film - Proudly powered by Blogger